Läger & kurser

Oförglömliga minnen för barn & unga

Läger & kurser för barn och ungdomar

Vår läger och kursverksamhet riktar sig till barn och unga. Vår målsättning är att erbjuda läger och kurser med olika inriktningar och för olika åldersgrupper. Med stöd av våra engagerade medlemmar som ställer upp ideellt kan vi skapa oförglömliga minnen för våra barn trots små resurser. Gör en anmälan redan idag för det läger eller kurs som intresserar dig.

Aktuella läger

Camp Assyria - 1-4 juli 2021 (fullbokad)

Åldersgrupp 7-12

Camp Assyria - 31 okt-5 nov 2021

Åldersgrupp 12- 16

Camp Assyria - 31 okt-5 nov2021

Åldersgrupp 7-12

Camp Assyria - 1-4 juli 2022

Åldersgrupp 7- 12

"Ren glädje som jag aldrig glömmer"

Jag var 10 år när jag gick på mitt första assyriska läger. Det var motvilligt, jag ville inte egentligen men lät mig till slut övertalas av mina föräldrar. Det var tur för jag ångrade det inte. Det var underbart att träffa andra assyriska barn i min ålder och jag fick vänner för livet. Under mina tonår gick jag sen på flera andra assyriska läger och kurser.

Ninos, född 1990 från Stockholm och medlem

Aktuella kurser

Kurs Allap - mer info kommer

Åldersgrupp 15-20

Kurs Allap - mer info kommer

Åldersgrupp 20 - 25

Vill du bidra?

Vi söker alltid engagerade volontärer som vill hjälpa oss att anordna oförglömliga minnen för våra barn och unga. Tack vare hjälpen från våra medlemmar kan vi erbjuda barn och ungdomsläger med låga deltagaravgifter. Tveka inte att kontakta oss!